Parafia Najświętszego Serca Pana Jezusa

Pana Jezusa

Sanktuarium Matki Bożej Błogosławionego Macierzyństwa

Ferie w górach

W drugim tygodniu ferii wybraliśmy się na zimowisko do Kościeliska obok Zakopanego, aby trochę odpocząć i zregenerować siły do pracy w drugim semestrze. Było nas około 19, około dlatego, ponieważ kilka osób musiało trochę wcześniej wrócić do Krakowa. Podczas wyjazdu spędzaliśmy czas aktywnie. Oprócz jazdy na nartach i łyżwach chodziliśmy po górach. Byliśmy w dwóch dolinach: Chochołowskiej i Kościeliskiej oraz zdobyliśmy szczyt liczący ponad 1600 m n.p.m.- Grześ.

Organizowaliśmy bitwy na śnieżki, lepiliśmy bałwana i mini miasto, graliśmy w liczne gry planszowe i integracyjne, dzięki czemu mogliśmy się lepiej poznać. Trzeba również wspomnieć o jedzeniu, które było przepyszne. Paniom kucharkom, które przygotowywały posiłki należy się wielki pokłon. Podczas zimowiska wszyscy mieli niesamowite przygody, pogoda również dała się we znaki, ale wszyscy dali radę i cali i zdrowi wrócili do Krakowa. Pozostały nam po tym wyjeździe szalone i niezapomniane wspomnienia, które prawdopodobnie pozostaną z nami na długo.

Poniżej zamieszczamy linki do istotnych informacji z życia parafii. Jeśli ich nie widzisz kliknij [ TU ]